Dag 1
Den fik I til at lave studieproduktet
Dag 2
Præsentation
Præsentation af studieproduktet i grupper med 2 forskellige studieprodukter. Gruppe 1 præsenterer for gruppe 2 og omvendt.
Dette gøres for at forhindre eventuelle misforståelser og give rum til spørgsmål.
Respons
I skal derefter give skriftlig respons på hinandens produkt.
Respons skal gå på, hvorvidt der i studieproduktet
- korrekt forklares, hvad Labordes tre måder at bruge et dynamisk geometriprogram (DGP) går ud på.
- anvendes eksempler.
- anvendes eksempler, der støtter forståelsen.
- er andet, I gerne vil fremhæve.
I skriver responsen ind på mau2-3studieprodukt-respons.
Bagefter
Jeg vil nu foreslå en ny struktur for undervisningen, hvor I er mere på. I er sammen i de grupper, som skulle præsentere for hinanden.
Opgave
I skal have læst og forstået kapitel 6+7 inden uge 18 er gået. Jeg vil lave nogle nedslag i næste uge.
I grupperne skal I få jer overblik over, hvad kapitlerne handler om.
Tag et emne ad gange fx “Afstandsbestemmelsens geometri” på side 100-101 og snak med hinanden om, hvad det handler om.
Lav mapper i mau2-3fl