0

Refleksioner efter at have gennemført en Master i IKT og Læring (MIL) – Doing the aftermath

Jeg er nu færdig med min masteruddannelse og alt forløb godt til eksamen for specialet. Specialet kom til at hedde og omhandle “Et didaktisk design til styrkelse af digitale kompetencer hos de lærerstuderende på læreruddannelsen“. Jeg vil herunder kort beskrive, hvad jeg tager med mig fra uddannelsen, og hvad det indtil videre har ledt til rent arbejdsmæssigt.

Præsentation

 

Afleverede opgaver

Herunder kan man finde de endelige opgaver, refleksionsnotater og videoer, som er afleveret i forbindelse med studiet. Modulerne består af krav om en række kvantitative og kvalitative opgaver samt delopgaver m.m., som skal bl.a. afleveres eller laves i Universitetets Moodle-system, hvilket desværre gør, at ikke alle opgaver kan ses herunder.

4 kernemoduler

3 valgmoduler

1 førsteårsprojekt

1 masterspeciale

Troels Gannerup Christensen

Jeg er ansat som adjunkt hos Læreruddannelsen i Jelling, hvor jeg underviser i matematik, specialiseringsmodulet teknologiforståelse, praktik m.m. Jeg har tidligere været ansat som pædagogisk konsulent i matematik og tysk hos UCL ved Center for Undervisningsmidler (CFU) i Vejle og lærer i udskolingen (7.-9. klasse) på Lyshøjskolen i Kolding. Jeg er ejer af og driver bl.a. hjemmesiderne www.lærklokken.dk og www.iundervisning.dk, ggbkursus.dk og er tidligere fagredaktør på matematik på emu.dk. Jeg går ind for, at læring skal være let tilgængelig og i størst mulig omfang gratis at benytte.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

  Subscribe  
Notificér ved