0

Seminar 2 veloverstået

Så blev seminar 2 veloverstået og fokus er nu rettet mod de nye opgaver og den nye litteratur.

I MIL-gruppe 10 er vi gået i gang med at beskrive vores case, som skal danne udgangspunkt for arbejdet med interaktionsdesign i kernemodul 2. Det bliver rigtig spændende, omend vi skal prioritere. Vi kan nemlig ikke nå at fordybe os i alle elementer af denne iterative proces, hvor “Interaction design: beyond human-computer interaction”  kan betegnes, som den nye grundbog.

Imens, kan vi vente på at se, hvorvidt vi har bestået første kernemodul.

Litteratur

Preece, J., Rogers, Y., & Sharp, H. (2011). Interaction design: beyond human-computer interaction (3. ed). Wiley.

Troels Gannerup Christensen

Jeg er ansat som lektor hos Læreruddannelsen i Jelling, hvor jeg underviser i matematik, specialiseringsmodulet teknologiforståelse, praktik m.m. Jeg har tidligere været ansat som pædagogisk konsulent i matematik og tysk hos UCL ved Center for Undervisningsmidler (CFU) i Vejle og lærer i udskolingen (7.-9. klasse) på Lyshøjskolen i Kolding. Jeg er ejer af og driver bl.a. hjemmesiderne www.lærklokken.dk og www.iundervisning.dk, ggbkursus.dk og er tidligere fagredaktør på matematik på emu.dk. Jeg går ind for, at læring skal være let tilgængelig og i størst mulig omfang gratis at benytte.

Leave a Reply

0 Kommentarer
Inline Feedbacks
View all comments