0

Teori gennen praksis og praksis gennem teori

Endnu et godt møde i gruppe 10 er netop slut. Arbejdet med opgave 2 skrider stille og roligt fremad. Min stille frustration og usikkerhed fra sidste indlæg vedrørende båndsalat er blevet udskiftet med en større sikkerhed og tro på, hvad opgavens formål er.

Langsomt og sikkert bliver vi ført igennem de forskellige faser og niveauer i PBL, blogs, roller m.fl. Jeg har efterhånden talt og læst mig frem til en forståelse af opgave 2. Det giver ro på. Jeg har et opponentindlæg, som skal laves til mandag. Går i gang i morgen.

Troels Gannerup Christensen

Jeg er ansat som pædagogisk konsulent i matematik og tysk hos UCL ved Center for Undervisningsmidler (CFU) i Vejle. Jeg har tidligere været lærer i udskolingen (7.-9. klasse) på Lyshøjskolen i Kolding, ejer og driver bl.a. hjemmesiderne www.lærklokken.dk og www.iundervisning.dk, ggbkursus.dk, fagredaktør på matematik på emu.dk. Jeg bor sammen med min kæreste, Bettina og vores 2 børn Fie og Louie. Jeg går ind for, at læring skal være let tilgængelig og i størst mulig omfang gratis at benytte.

Skriv en kommentar

Vær den første, der skriver en kommentar!

Notificér ved
avatar
wpDiscuz